18 september 2006

Måndagar, måndagar åter måndagar

Varför måste alla vara på gymmet på måndagar? Är det helgchipsen som ger er dåligt samvete eller vad är det? Det är jämt fullt med folk där och de är långsamma, pratar masa skit med den lilla armada med vänner som de tränar tillsammans med.

Sov illa inatt eller rättare sagt jag somnade i soffan på kvällen och vaknade halvett och var dessutom tvungen att gå ner och hämta min tvätt. Så sömnen var inte på topp och försov mig lite imorse. Passet blev lite lidande av denna dåliga start så jag kunde inte riktigt maxa mig idag. Men jag kom igenom hela passet utan några större missöden, annat än bicepsmaskinen där jag bara klarade fem reps mot normala sex eller sju. Ganska störigt, men jag kunde verkligen inte förmå mig att få upp vikterna.

Onsdag ska jag ner till köpenahamn på möte och är inte hemma förrens sent sent på kvällen så då blir träningen lidande. Så nästa träning blir på fredag och då är det även vägning, spännande värre.

Inga kommentarer: