14 september 2006

Välbehövlig vila nu

Det var sista passet för veckan och jag känner mig nöjd och glad, men sliten i kroppen så vilan nu i helgen kommer göra susen och träningen på måndag kommer gå svinbra. Det känner jag på mig. Jag är oehört taggad nu efter alla positiva kommentarer på jobbet etc. Nu känner jag verkligen en härlig go och jag vill verkligen träna mycket och kämpa och pressa mig så jag når mina 80kg. För sen ska träningen läggas om och jag ska få grym kondition och jag ska lägga på mer muskelvolym. Det kommer bli en spännande träningsvinter kan jag lova. Och blogger kommer updateras med nya utmaningar och framgångar förhoppningsvis.

Passet idag gick bra, ingenting som kändes fel eller så. Inga små värkpunkter eller något, jag bara kämpade igenom hela passet inkl. cykelpassen. Det går som på räls kan man säga.

Alla ni som läser som inte kommit igång än. Just do it(tm), det är så skönt. Så otroligt skönt när man kommer in i flytet!

Inga kommentarer: