04 september 2006

Ombyggnaden klar

Började träningen idag som så många andra på mitt gym med att gå upp till övervåningen. Jag roade mig med att cykla där också, för hela översta våningen är nu cardio-prylar. Var ganska roligt med något nytt, men så råkade jag välja en dålig cykel så det var inte speciellt roligt ändå.

Hela gymmet var fullt med folk som verkade mest prata och gå omkring. Jag var tvungen att fråga en instruktör och han berättade att det var nya instruktörer för det nya gymmet som snart ska öppna i Linköping. Så de var där och gick sista dagen i sin utbildning för att bli färska Nautilus-instruktörer. Hoppas de är duktiga

Passet som sådant gick mycket bra, det är väldigt skönt nu för jag tränar tungt och kan hålla alla övningar riktigt strikta så det bränner i musklerna. Speciellt går jag rätt håt åt mina triceps just nu. Men de växer också, så jag har fina bulor på baksidan på mina överarmar. Väldigt trevligt att se hur musklerna framträder mer och mer för varje månad som går.


Inga kommentarer: