08 september 2006

Scones på waynes

Efter att faktiskt ätit några scones med philadelphiaost och sylt på waynes. Och kanske sovit ganska längre, slarvat med maten etc. Så var jag lite orolig för dagens vägning. Jag har fuskat helt enkelt.

Det verkar dock som min kropps förbränning har ändrats lite och den bränner fett av bra farten. Nu är det juh inte så jag vräker i min pizzor och chips hela dagarna heller. Men jag har varit väldigt mycket mer strikt förut än jag är nu och det går neråt fortfarande.

Vikten som jag stannade på idag är 88,3Kg vilket betyder minus 1,5Kg under denna tvåveckorsperiod. Känns otroligt skönt och jag börjar verkligen närma mig mitt mål på 80Kg. Det känns inom räckhåll.

Och jag kan med gott samvete fortsättningsvis ta en underbart god scones med ost och sylt då och då. Alla blir glada och nöjda!

Inga kommentarer: