06 januari 2006

Början på något nytt

Detta är den första posten av förhoppningsvis ganska många.

Vad handlar nu detta om frågar sig kanske den nyfikne läsaren. Det är tyvärr något så tråkigt som träning och viktminskning. BAH! Det läser man om i varje veckotidning och kvällstidning varje dag.

Men jag tänkte ha detta som ett dokument om min egen framgång och min egen utveckling i mitt tränande och min viktminskning. Jag har en rejäl pondus och är en kramgo kille. - Eller ja, Fet kanske man kan säga också. Jag har som mål att under cirka ett år gå ner hela min övervikt tills jag är en tjusig man i 30årsåldern. Med en kropp som kvinnor åtrår och män avundar.

Imorgon eller rättare sagt idag är det dags för första gymbesöket. Då ska det vägas och kanske mätas. Då återkommer jag med detaljer, allt för publik beskådan.

väl mött



Inga kommentarer: