14 januari 2006

FUSK!

Ja, idag fuskade jag med min träning för första gången. All downhill from here!

Fusket jag gjorde var att jag struntade i att cykla 30 minuter fast jag har det i mitt program. Men till mitt försvar är att jag ska åka upp till stockholm med kartonger och saker till en flytt så jag ville inte riktigt trötta ut mig så mycket innan dess.

Jag är ständigt hungrig, jag måste köpa på mig en massa mellanmål och grejjer och även få ordning på mitt frukostätande och framförallt komponera lite frukostar som är nyttiga och mättande.

Jag har kommit på att jag älskar frukt, tur det är nyttigt.

Mycket tankar och prat kretsar kring träning och kost just nu, hoppas jag inte kommer tråka ut alla mina vänner med det. Jag hoppas de står ut.

På mitt gym finns det en ångbastu, det verkar bättre än vanlig bastu. Dock är den gemensam så man måste ha badkläder eller liknande med sig för att använda den. Ska väl försöka komma ihåg det någongång och prova på ångbastu.


Inga kommentarer: