30 januari 2006

Bra dagar och dåliga dagar

Och idag var absolut en bra dag! Hela träningspasset kändes mycket bra, tiden flög fram. Fast det var riktigt mycket folk så fick jag inte vänta så ofta vid maskinerna. Så mitt pass flöt på helt ok. Hoppas folk ger upp på sina nyårslöften snart så det inte är så jädra packat på kvällarna.

Jag har tagit en kopia på min första träningslapp och ska sammanställa den och göra fina grafer som ni kan få se snart. Med reps och vikter osv. Kommer nog inte hunnit var jättemycket utveckling än, men det kan bli kul att se efter ett år. Tänkte föra in varje lapp i ett exceldokument allt eftersom de tar slut. Jag plöjer igenom dem eftersom jag tränar varannan dag. Och har hitills inte missat ett enda pass. Nu är det tom. så att kroppen verkligen ser fram mot varje pass. Det är en skön känsla! Kroppen vill själv dit och träna, bara att följa med helt enkelt!

Maten är ett strul än, tiden finns inte. Jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Men det får lösa sig snart.



Inga kommentarer: