10 januari 2006

Säsongen har börjat

Nu är det tydligt träningsäsongen har börjat på gymmet. Det var verkligen folk överallt och en ständing trafik av folk och väskor in och ut under hela mitt träningspass. Jag rev som vanligt av mitt pass på ca: 40 minuter. Och kroppen spritter av energi!

Jag har även bestämt mig för att äta nyttigare nu och började även med det idag. Tyvärr kan jag inte göra jättemycket åt mina luncher så de får vara oförändrade, men resten ska jag ändra.

Hade planerat att hitta ett recept att göra idag men glömde såklart bort det så jag fick hitta på något eget. Men det blev gott det också.

Recept:

Kycklingwraps med mozarella

ca: 1 port.

1 kycklingklubba (utan skinn)
½ rödlök
3 champinjoner
½ tomat
ca: 50g Mozarella
3msk Salsa
2 tortillias

Skiva champinjonera, löken, tomtaten och mozarellan. Plocka loss kycklingen från benen så du har bara köttet. Värm tortillia-bröden i micro tills de är ljumna (ca: 10s på maxeffekt). Gör wraps av tortillian och fyll med sakerna. Häll på salsasåsen. Färdigt att äta! Snabbt, gott och nyttigt!

Låt väl smaka

Inga kommentarer: