06 januari 2006

Första gymdagen

Idag var jag och tränade första gången och fick ett träningsprogram skapat. Det blev ett program för hela kroppen och det tog ca: 40 minuter att gå igenom. Kände att jag inte riktigt hade kontroll på mina muskler så rörelserna blev inte så jämna och linjära som man kanske skulle vilja. Men det kommer säkert med tiden! Det känns otroligt skönt. Gött att lära sig hur maskinerna fungerar också. Jag ska har en tid på torsdag med instruktör igen.

Nästa pass blir på söndag för jag tänkt att ha ett rullande schema med träning varannan dag. Det kommer bli bra hoppas jag.

Jag vägde mig också, vilket inte alls var lika roligt. Jag vägde idag 121,5Kg. Jag tänkte väga mig varannan vecka, så nästa vägning blir den 20:e januari.

Nu har det börjat på riktigt!

Inga kommentarer: