16 januari 2006

Jag hatar att cykla

Idag drog jag ett 30 minuters cykelpass efter maskinpasset. Så totalt cyklade jag i 40 minuter. 10 minuter upvärming sen 30 minuter fettförbränning, jag känner det är otroligt nyttigt men fy för den lede så tråkigt det är. Men är det ok på tv så går tiden ändå rätt så snabbt. Jag kollade på baywatch, det är nog fem år minst sen jag kollade på baywatch, så dåligt. Men trevligt med tjejerna i badkläder =).

Känner mig ganska sliten just nu, tror kroppen har kommit ikapp min start i träning och börjar gnälla lite. Tänkte passa på att ta en dag paus nu i helgen då vi ska flytta det sista. Så det blir ett pass med vägning nu på fredag och sen inte gymmet förrens på måndag igen. Det kommer nog göra susen för att muskler och så ska hinna ikapp och vila upp sig.

Dagens middag tänkte jag skulle bli Tunisisk aubergine- och lökomelett, det ska bli spännande.

Jag hittade receptet på tasteline.com, mycket bra receptställe på nätet.

Nu kan jag inte skriva mer för jag är jättehungrig.

2 kommentarer:

joleen sa...

Oj! Jag hade ingen aning om att du börjat värsta träningslivet =)
Verkar jobbigt, men mycket beundransvärt... Jag vet hur det är att släpa runt en för tung kropp, jag skulle aldrig klara att gymma. Jag försöker gå hem från jobbet, men det verkar itne göra någon större skillnad än tyvärr... är väl lite väl lågintensivt. Saknar dig, saknar att fika med dig på fräcka och vb och prata.

frojjn sa...

Hej, kul du hittade hit =).

Ja, saknar att träffa dig också!

Men du kan trösta dig med att jag kommer ner till malmö någongång i Mars och då tänkte jag helt fräckt bo hos er =). Tänkte komma ner över en helg.