13 februari 2006

Första morgonen i nya lägenheten

Idag vaknade jag i min nya lägenheten och skulle gå upp och få med mig träningsgrejjer och gå till jobbet. Detta inlägg har väl inte med min träning att göra såvärst mycket. Men jag känner att min träning är orsaken till att jag inte var helt död när jag kom till jobbet idag. Det var faktiskt helt ok att gå genom hela innerstaden idag till jobbet. Det kändes bra att vara lite i rörelse och ordentligt vaken innan man kom till jobbet.

Idag ska jag även träna efter mitt uppehålla på tre dagar, det ska bli spännande att se hur kroppen reagerat på denna paus.

Igår åt jag rejält onyttig mat för första gången sen 6:e Januari, men efter två dagars konstant flyttande och grejjade och lyftande och pysslande. Så kunde jag inte stå emot salt och fett-suget. Så jag åt pomme och hamburgare på max. Drack dock fanta free och inte coke som jag var påväg att ta.

Men idag är jag back on track!

Inga kommentarer: