15 februari 2006

Platå

Nu är jag helt säker på jag nått en utvecklingsplatå. Inte en enda maskin har jag ökat eller kännt mig riktigt stark i på tre pass i rad. Det är dock skönt att veta om det och fokusera på annat. Men idag var det väldigt tungt vid vissa tillfällen. Jag höll på att avlida efter tio minuter på sista cykelpasset och var påväg att ge upp flera gånger. Men jag kollade på tråkig os-sändning på tv och bet ihop sen vid tjugo minuter så släppte det och jag kunde komma upp till nästan 80 rpm igen. Det var en mycket skön känsla. Riktigt tungt pass idag så jag fick uppbringa all min viljestyrka att kämpa vidare.

Hoppas bara det synns något på vågen på fredag, hoppas jag inte platå:at min stadiga nergång där också. Det är sånt som märks.

Min nya butik jag handlar i är otroligt välsorterad, allt finns som jag kunnat tänka mig hittills. Kommer bli mycket trevligt att handla där framöver, de har tom. färsk fisk varje dag som man köper över disk. En dröm som besannas! Det blir en hel del fisk på mitt matbord framöver.


2 kommentarer:

Anonym sa...

håller tummarna så himla hårt för fredag! :) KRAM!

frojjn sa...

Tack, jag håller tummarna själv också =). - Lika spännande varje gång.