07 februari 2006

Personlig tid

Min träning alltså, det är en väldigt personlig tid för mig. Nästan en religös upplevelse när jag pressar mig för den sista repetitionen eller de sista minuterna på cykeln. Den personliga uppskattningen är helt obeskrivlig när man går in i omklädningsrummet efter streching. Det är underbar, I am indestructable!

Jag tror jag nått en liten platå i min träning. Jag känner jag inte riktigt har kraften för de 1-2 sista repetitionerna som jag hade bara för några dagar sedan. Jag tror kroppen är lite trött och dessutom endel negativ stress iochmed flytten. Så jag har bestämt mig för att hoppa över ett träningspass på lördag, i samband med att jag dessutom flyttar. Så torsdag och sen måndag för pass. Det kommer absolut göra mig gott.

Akcent - Kylie är en låt som jag precis fastnat för. Vet inte varför, den har väldigt skönt beat och flyt. Det är disco-låt formulär 1A så den är inte speciell alls. Den bara gör mig glad.

Mitt liv förändras sakta till det bättre och nyttigare. Jag har gått ner från 28%ost till 17%ost och det fungerar helt ok. Kanske kommer fuska ibland med en god 28:a, men för varjedagmackorna blir det 17% fortsättningsvis. Jag vill göra detta, jag vill klara det, jag vill nå alla mina delmål. Jag vill nå ändra fram. Nu är det dags! Hejja för mig!


Inga kommentarer: