10 februari 2006

Sista passet för veckan

Det var igår. Min styrka och uthållighet har kommit tillbaka. Jag cyklade som en gud igår. Pressade mig ytterligare litegrann på sista passet. Igår var det 30 minuter, över 80 rpm på maxnivå. Det brände något otroligt o låren sista två minuterna. Men gud så skönt när jag var klar. Jag kände mig helt sjukt stark och uthållig!

Men nu är det träningspaus till måndag. Då blir det full fart igen, ska bli spännande och se nu hur min kropp reagerar på en liten paus. Hoppas den gillar det.

På lördag blir det flytt av säng + skrivbord och några lådor. Sen lördag till söndag sover jag första natten i min nya lägenhet. Jag längtar otroligt mycket efter att få bo där, något nytt och något eget. Inte för kollektivet jag bott i hitills har varit dåligt, men det är väldigt ensam nu när jag är den enda som bor där. Ska bli skoj att inreda lägenheten nu detta året.

Vid sidan om detta har det väl inte hänt något värst mycket. Jag tycker om mina nya muskler som jag ser i spegeln på morgonen. Det är snyggt, jag vill de ska växa sig ännu större. Biff-frojjn! =)




Inga kommentarer: