19 februari 2006

Tog en timme

Det tog en timme innan jag kom iväg och tränade idag. Jag tänkte gå klockan 15, men klockan hann blev 16 innan jag faktiskt kom iväg. Jag trodde ärligt talat inte jag skulle klara av hela passet idag. Kände mig otroligt trött och seg hela dagen. Men när jag väl kom upp på cykeln släppte allt och jag var tillbaka på den hastighet och pump som jag har haft de senaste veckorna. Uppvärmningen flög fram, vikterna flög upp och ner. Och sista cykelpasset kändes lättare än någonsin. Det var bara runt 20 minuter som det var lite segt. Men annars fin fart genom hela passet helt enkelt. Mycket skönt!

Dock finns det ett litet irritationsmoment just nu på gymmet. Men det försvinner om en vecka ca:. Det är OS! Tre av sex tv-apparater vissade samma ostävling och när jag cyklade mitt 30minuterspass och faktiskt kollade på ett program som var lite intressant. Så kommer en gubbe och försöker byta kanal på den tv:n också. Fast det var tv-apparater på båda sidorna om den med OS på. Så jag fick säga ifrån, för jag ville se klart det programmet jag kollade på.

Men somsagt, snart är OS slut och man kan kolla på lite annat också.

Idag är det riktigt jädra skitväder ute, regnsnöar och är slask överallt. Men man får väl bita ihop och vänta på våren. För den kommer, den kommer lika säkert som vintern kommer och passerar.

En ny musikvän hälsade på from. idag. Hello saferide, så otroligt bra. Lyssnat på det hela dagen igår och idag. Texterna är så fina! Rekommenderas varmt!


Inga kommentarer: