21 februari 2006

Top of the world

Idag kände jag mig som en ny människa. Allt gick otroligt lätt, kändes som jag inte hade vikter i vissa maskiner. Otroligt skön känsla!

Det började när jag hoppade på cykeln för uppvärming, jag smällde igång mitt program och satte tio minuter på max-nivå. Det gick helt otroligt lätt, så lätt att jag trodde cykeln var trasig. Så jag provade att ställa ner till min för att se om det förändrades och det gjorde det. Tio minuter flög fram, svetten rann och jag mådde så otroligt bra. Denna känslan fortsatte genom hela maskinpasset, maskin efter maskin tog jag fler och striktare reps än på länge.

Jag kan helt enkelt med säkerhet säga jag nådde en platå, som jag nu har passerat förhoppningsvis. Otroligt skönt hela tiden idag.

Detta firade jag med sushimiddag!

Inga kommentarer: