19 juli 2006

Fråga någon som ser kunnig ut

Antar jag ser kunnig ut för folk börjar fråga mig saker out of the blue. Idag kom en kvinna fram och frågade mig när jag satt och läste bok och lyssnade på musik. Frågade om jag visste någon cykel som stod där det var svalare. Såg senare att hon satt och provade lite olika program, hoppas det gick bra för henne. Gled förbi och frågade om det var svalt men hon led tydligen av värmen. Jag sa i förbifarten att jag cyklat i 30 minuter och det såg ut på henne som hon skulle svimma av tanken. Det var ganska skoj.

Träffade även en gammal bekant som noterade hur smal jag hade blivit, sånt är alltid lika trevligt och roligt. En rejäl morot att folk ser det och kommenterar.

På fredag är det vägning igen och sista vägningen innan USA-resan. Sen blir det bara två träningar till sen eventuellt ett uppehåll på 13-14 dagar när jag är i USA. Det finns gym på hotellet jag bor på de första sju dagarna. Men jag vet ärligt talat inte om jag kommer hinna. Men jag ska absolut göra mitt bästa. Ni får hålla tummarna!

Inga kommentarer: