04 juli 2006

Träningen var otroligt seg

Igår både glömde jag blogga när jag kom hem och träningen var otroligt seg. Det känns lite oroande för på sistone har träningen varit ganska seg .Jag har klarat alla övningar och gjort allt, men det har inte känts som jag har samma energi. Hoppas verkligen inte jag har någon infektion i kroppen eller så.

Det bästa som hände igår var dock att jag åkte och badade med några kompisar direkt efter träningen. Helt otroligt skönt var det. En insjö med kvällsol, det blir inte bättre än så. Rekommenderas varmt!

Matmässigt så blir det väldigt mycket kall mat just nu och lite för stora luncher. För lunchstället jag äter på nu har så otroligt god mat och buffé dessutom. Ingen bra kombination, men det är väldigt lite öppet på sommaren som är bra och billigt.

På fredag är det vägning och jag är väldigt nervös efter malmö-resor, träningspauser. Hoppas det går bra, håll tummarna!

Inga kommentarer: