11 juli 2006

Vinna mot sig själv

Hoppas glatt av cykeln efter passet och inser att jag är klart exakt samtidigt som spinningpasset. Så nu vet jag att sardiner i burk kan stretcha också, det blev lite trångt när alla skulle dit samtidigt. Men de var klara ganska snart så det blev lugnt och stilla lagom till jag skulle göra mina magövningar.

Rev av ett 40minuterspass på cykeln idag också. Jag var helt övertygad om att jag skulle ge upp vid 30, sen vid 35. Men jag vann mot mig själv och kämpade mig igenom hela 40minutaren. Det är en skön känsla när man vinner över sig själv, även om syran var rätt otäck.

Kände mig lite småtrött efter jobbet men ändå så kände jag utveckling och mer styrka i flera av maskinerna. Det bådar gott inför framtiden.

Eftersom det gick så bra på träningen med utveckling så unnade jag mig lite grillad halloumi idag på kvällen. Inte så dumt om jag får säga det själv.

Inga kommentarer: