26 juli 2006

Två veckors ovanlig träning

Sista passet på hemmaplan, nu ska jag ut och spela bortamatch i två veckor. Ska bli spännande att se hur jag lyckas hålla och vilken träning det blir. Det finns somsagt gym på hotellet som jag kan köpa access till för 20 dollar för hela min tid där (27/7-4/8). Sen efter det ska jag bo på något annat ställe och kanske i annan stad, då vet jag inte hur det blir med träningen.

Jag har gjort denna resan två gånger förut och båda gångerna har den inneburit en massa skräpmat men en otroligt massa promenerande fram och tillbaka hela dagarna. Så jag kommer helt klart röra mig mycket mer än jag normalt gör i vilket fall.

Det jag är rädd för är att jag ska komma tillbaka och sen inte orka marklyfta en enda av maskinerna och sen tappa sugen helt och hållet. Men jag ska göra mitt absolut bästa!

Detta kommer jag ångra fett, men Victoria-look-aliken då får du sparka mig i röven så jag kommer iväg även när jag kommit hem.

1 kommentar:

nina sa...

*mutter mutter*