01 juli 2006

Lite sömn och ny tröja

Slutligen köpte jag min tröja gjord i framtidsmaterial och idag var premiärträningen med densamma. Det var väldigt ovant med en tröja som inte var 100% bomull som jag normalt använder. Svettades som vanligt väldigt mycket men jag blev aldrig kall för tröjan var kall och våt. All fukt hamnade på utsidan av tröjan och den höll sig i ungefär samma temperatur hela passet. Så på det hela taget var det en riktigt bra tröja att träna i, rekommenderas varmt.

Gick otroligt segt att träna för jag hade sovit för lite under natten. Det blir mer och mer viktigt att jag sover ungefär samma tider och äter ungefär samma mängd och vid rätt tider. Kroppen blir helt ur led, speciellt under träning när jag inte gör det.

Maskinen i framsida lår fick jag tom. sänka vikten 20 lbs för jag orkade verkligen inte rubba den med 380 som jag normalt kör med.

Annan nyhet är mina två L'orealprodukter som jag köpt. Jag har köpt en facial cleanser och en moisturizer att användas efter cleansern. Visste inte hur väl det skulle fungera, men det blev verkligen över förväntan. Otroligt skön och behaglig känsla när man har det och ansiktet blir inte fett lika snabbt som förut.

Det rekommenderas till alla, män som kvinnor! Sköt om er hud!

Inga kommentarer: