05 juli 2006

Humöret, maten eller sömnen

Vet verkligen inte vad det beror på, men på dagens pass kändes det som jag bytt kropp att träna med. Kunde verkligen pressa ur det sista i varenda övning och allt kändes otroligt lätt. Blodet pumpade, vikterna for upp och ner. Oövervinnlig känner jag mig, jag är bäst. Jag kan nå hur långt somhelst. När man känner sig sådär så önskar man att man kunde koppla bort allt annat i hjärnan och bara fokusera på all positiv energi. Vilken boost, vilken känsla.

Idag stod jag helt fräckt och kollade på mig själv i spegeln när jag stretchade och insåg att jag faktiskt inte är så lånt ifrån den kropp som jag drömt om i så satans många år. Den känns helt klart inom räckhåll. Jag kommer bli ett vackert lik.

Började på en ny bok idag när jag cyklade och det är helt klart den bästa hittils. Jag kunde inte lägga ifrån mig den knappt under hela 30minuterspasset. Svetten formligen rann av mitt ansikte och jag läste och läste. Den är verkligen väldigt bra. Tack för tipset Nina K!

Va? Vilken bok det är? Du är så nyfiken. jaja. Boken är Räddaren i nöden av Salinger. Rekommenderas varmt, även om jag då inte läst så mycket i den än. Otroligt bra flyt i språket.

Inga kommentarer: