08 november 2007

Inte så spännande men bra

Träningsdagen idag blev inte så spännande och äventyrsfull, så när som när jag höll på att krocka med en cykelpendlande dam på solnavägen.

Jag satt hemma och grejade med lite datorsaker och tiden rann såklart iväg lite väl fort så jag kom inte iväg hemifrån förrens någon minut efter åtta och core-passet började 20:40. Så jag cyklade som en idiot (som jag alltid gör) till Solna Centrum och sen till gymmet. Var framme där 20:30 plus någon minut. Sprang in och slet av mig mina ytterkläder och sen så började passet ganska snart. Var en vikarie idag med ett annat gammalt pass som inte alls var speciellt jobbigt, tyckte jag iaf. Eller så är det jag som är så löjligt vältränad, så måste det vara! =)

Jag rev av corepasset och det kändes såklart i magen, men mest stryk får helt klart höftböjarna när jag cyklar innan, men det får de leva med.

Var en kille som var vikarie som snackade en massa strunt. Men man får bita ihop och koncentrera sig på passet helt enkelt.

Påvägen hem så handlade jag lite. Och passade på att köpa med mig kesella vanilj hem som jag genast provade med lite hallon i. Helt otroligt gott efterätt-mellanmål.

Inga kommentarer: