19 november 2007

Träningsveckan börjar med en smäll

Det är bra att börja veckan med ett sådant energiskt pass som hårt boxningspass på måndagen.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om passet mer än att jag blir lite öm i knogarna av mina handskar, de är ganska hårda. Men de kommer nog mjuka till sig lite med tiden hoppas jag på, eller så får mina knogar hårda till sig. Det får framtiden utvisa.

Känns bra med axlarna och min träning har gjort dem starkare, fick inte alls lika mycket syra idag när vi körde spitball-slag över huvudet, kändes mycket bra.

Vägde mig idag också och hade legat stilla på 91kg, men jag tror festen och snacksen och lite sprit gjorde det i helgen. Sen kanske det slank ner en bakisburgare i söndags också.

Men vilken fest det var, uj uj uj - perfekt!

Inga kommentarer: