06 november 2007

Ännu en morgonträning till handlingarna

Det är jobbigt som tusan att komma ur sängen redan klockan sex, men när jag väl kommit iväg och är i gymmet och de sjukt långa fem minutrarna på motionscykeln är slut. Då är det faktiskt skönt, hur konstigt det än kan låta. Musklerna känns starka och jag kör ett rätt skönt pass på tisdagsmorgonen där jag kör rätt mycket bröst, endel lats och slutar med tre sett biceps, hantlar.

Idag fick jag sällskap i gymmet efter ungefär halva tiden, en kille som kom och cyklade lite och sen satt och körde bröst när jag gick vid sju.

Det bästa med att träna på morgonen är att jag verkligen vaknar och det känns som dagen redan är igång vid sju på morgonen utan att jag behöver gå runt som en zombie och göra frukost och sånt.

Frukosten bestod av två russinråghalvor med leverpastej och gurka samt en kopp te. Allt toppades av med en banan/choklad-proteinshake - wooohooo banana skid på morgonen! =)

Inga kommentarer: