13 november 2007

Mixar upp min träning

Har skrivit det förr men det tål att upprepas, jag mixar upp min träning. Nästan ingen vecka är den andra lik. Men det är mycket skönt och jag har en konstant och rimlig träningsvärk i olika delar av kroppen.

Igår körde jag bröst, lats och biceps vilket jag pumpade med ett boxningspass idag.

Körde på gymmet i vasastan med min normala boxpartner så det var självklart skojigt. Annorlunda pass med lite upphopp, armhävningar och så. Speciellt armhävningar var riktigt jobbigt när jag redan var mör i bröstmusklerna, men det gick bra.

Råkade dock missa en krok och fastna med den tumme som jag skadade lite i somras, så jag har lite ont i tummen nu, men jag hoppas det går över snabbt.

På det hela taget ett roligt och energi-givande pass.

Inga kommentarer: