04 april 2006

Mellanmål gör susen

Idag skulle jag äta lunch på ett ställe jag vet har otroligt små (men väldigt goda) portioner. Så jag tog med mig mellanmål både för förmiddagen och eftermiddagen. Och jag kan verkligen säga det gjorde susen. Träningen kändes inte alls liks tung mot slutet och cyklingen gick som en dans. Så det ska jag fortsätta med. Jaja, jag vet att det står överallt, men jag kom inte för mig att göra det förrens idag.

Just nu känner jag mig otroligt stark och det börjar dra ihop sig att öka lite vikter på maskinerna igen. Det känns alltid bra, även om passen därefter brukar bli väldigt jobbiga. Men gött att få träna lite tyngre så man ser lite utveckling och inte bara när vikten minskar.

Nu börjar verkligen våren komma på allvar, mycket friskare och ljusare ute och trorrt på vägarna. Jag kan äntligen använda lågskor istället för kängor. Lite tråkigt att man inte har någon att gå kärleksfulla promenader i vårsolen med. Jag har vänner såklart, men det är inte riktigt samma sak. Man vill som vara sådär gosig på en bänk i solen men värmen kommer från närhet.

En sak till:

Jag älskar att träna och min träning!


Inga kommentarer: