18 april 2006

Telepati och koppling genom metafysiken

Något måste det vara för två gånger med lite tid mellan har min kära N. lyckats ringa och fråga om vi ska fika eller äta PRECIS när jag har velat göra det och med henne. Underbart!

Nytt cykelrekord idag igen, 21,75km på 30 minuter. Nu börjar 22km inte kännas helt avlägset, men herregud vilken utmattning som kommer följa 22km. Men spännande att se om det går. I övrigt så gick det som sig bör, inga höjda vikter på länge nu. Det är lite segt. Men jag tror det börjar närma sig på en eller två maskiner, så kanske till måndag. Men vi får se!

Det finns så många individer att prata om på gymmet, men jag vet inte vilken jag ska ge äran att vara den första. Kanske är det skvallerflickan som är påväg till himlen. Kanske maken med en smak för smärta eller unga herr pannband.

Det får bli skvallerflickan påväg till himlen. Den är en flicka, jag vet inte hur gammal men min gissning är ca: 23-25 år. Hon är vacker och lätt på ögonen för mig. Hon är där några gånger i veckan och står säkert 40-60 minuter på en trappmaskin och läser skvallertidningar. Det är Klick!, Hänt extra och alla man kan tänka sig. Så hon vet säkert allt som kungabarnen och vilka premiärer som varit som komma skall.

Idag tog min talbok slut, det är som att lämna några kära vänner. Hemskt, de kommer aldrig komma tillbaka med nya äventyr till mig. Stackars mig. Får hitta något nytt att lyssna på. Talboken i fråga var Dan Brown's Da vinci-koden, det var en bok som tilltalade mig en massa.

1 kommentar:

nina sa...

Jag vet! Iliaden!

*fniss*