12 april 2006

Träningen innan vägningen

Det är den tråkigaste för man vill bara det ska vara om två dagar. När det är dags för vägning, men samtidigt så vill man inte det. För tänk om det är just denna fredag som jag inte kommer ha gått ner. Usch så otäckt.

Hände ingenting speciellt på träningen, var bara ganska mycket folk. De är väl desperata och ska träna bort lite innan de ska smälla i sig femtio ägg och tre lamm över påsk. Och allt påskgodis som de ska äta.

Proteindrickan gör verkligen nytta, inte alls lika ont i musklerna nu även fast jag tränar hårdare tycker jag. Skönt som attan. Cyklingen går otroligt bra, första passet så låg jag över 100 rpm sista 2-3 minuterna. Helt otroligt.

Nästa gång har jag vägt mig, håll tummarna!

2 kommentarer:

Anonym sa...

ujuj, kan knappt bärga mig. det är så roligt att följa hur det går - och framför allt se hur det går! :)

Anonym sa...

ujuj, kan knappt bärga mig. det är så roligt att följa hur det går - och framför allt se hur det går! :)