14 april 2006

Mitt vågade liv

Ställde mig på vågen ännu en gång med hjärta som stod stilla av förväntan. Trenden håller verkligen i sig, två kilo till hade försvunnit. Så nu är det 17 totalt. Så nu väger jag in på 104,5kg. Det är alltså ca: en månad (om det håller i sig, håll tummarna) tills jag går under 100kg, som jag inte varit sen jag började gymnasiet.

Nog om det, i övrigt gick träningen väldigt bra. Jag såg en rolig incident med en biffig kille som tränade tungt. Eller ja, hans rygg fick sig nog en kyss eller två. För han skulle träna biceps men hade så tungt så han låste sina armbågar och ryckte upp vikterna med ryggen. Mycket spännande att kolla på. Men han fick ha väldigt tungt, så jag antar det gjorde något för hans självförtroende i alla fall.

Man kanske skulle samla material till en hel sketch-serie som handlar om gym-personligheter. Skulle nog vara rejält roligt. Ska tänka på saken, kanske något för bloggen. Små historien om en ny person varje blogginlägg =).

Vi får se helt enkelt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ville bara säga grattis och skitbra jobbat. Hoppas du unnar dig något x-tra i påskägget nu. Det är du värd.
: )