20 april 2006

Noll saker av intresse hände idag

Det väcker nog en massa nyfikna och nya läsare för min blog när de googlade på Noll, intresse, idag t.ex.. Nej, men tyvärr är det sant, cyklingen gick normalt. Maskinerna gick normalt, jag drack normalt med vatten, jag trillade inte i trappan och slog upp ett stort jack i pannan. Ingenting hände. Det är tom. så illa att jag inte ens fick se någon kul profil att skriva om, så jag tror jag ska skriva om en tråkig.

Här kommer det, hon har tränat ofta hela tiden och har nog tränat rejält mycket längre än jag. Hon är väldigt vältränad och har långt slitet hår som är blont i överhåret och mörkt i underhåret. Jag gissar på hennes naturliga hårfärg i råttfärgat som alla andra. Idag hade hon våfflat håret såg jag. Hennes ålder är helt omöjlig att gissa, men jag tror hon är mellan 22 och 40. Tro nu inte att alla profiler kommer handla om tjejer på gymmet, det kommer de inte göra. Ren slump att nummer ett och nummer två var tjejer. Vi får se nästa gång vem jag ska ge en stund i min blogg.

Det regnade lite när jag gick hem. Det var väldigt få droppar men otroligt kalla.När jag går hem såhär på kvällen om jag tränat länge så brukar jag gå långsamt, väldigt långsamt. Insupande varje steg, känna marken och känna skorna hur de varsamt byter tryckpunkt över min fot och under min fot. Det är en kyrka jag går förbi och där finns en kort grusgång jag kan gå på, då tänker jag att det är skönt att gå där det inte är asfalt. Men samtidigt älskar jag att gå i städer, så den lilla biten grusgång är perfekta promenadplatsen för mig. Synd bara den är så kort.


Inga kommentarer: