06 april 2006

Underbar träning idag

Dock utvecklas jag inte så mycket, länge sedan jag kunde höja några vikter eller liknande. Men det känns som det är normalt, för jag blir rejält trött i mina muskler och känner att det gör nytta.

Men det som verkligen går bra är cyklingen nu, första passet på 10 minuter ligger jag på 90rpm eller mer 8-9 minuter och sista 30-minuterpasset ligger jag lätt över 85 och sista 2-3 minuterna kan jag närma mig hundra. Det går så sjukt bra och jag känner hur min kondition är bättre än någonsin.

Torsdag idag vilket betyder att nästa träning är på en lördag och alltså ledigt. Ska bli skönt med en paus och ska bli ännu skönare att komma tillbaka på måndag utvilad för träningen.

För er som läser och är väldigt nyfikna så har inga singeltjejer hört av sig.

Inga kommentarer: