29 april 2006

Så hände det

Vågen visade nästan samma som för två veckor sedan. 104,2kg, sååå jävla störigt. Men jag ska använda detta som ett uppvaknande för att ta tag i min jävla mat. Jag är så sjukt slarvig, men herregud så tråkigt det är att laga mat och äta själv. Jag dör på det. Detta är ingen uppmaning till mina vänner nu. Bara ett konstaterande att det är så oerhört jävla tråkigt. Om jag dessutom inte kan äta goda såser och fet mat, vad har jag då kvar?

Hursomhelst så gick jag iaf. och köpte mig lite nya kläder idag som tröst. Ett par byxor, ett bälte och en vårjacka. De byxor jag köpte förut har en storlek på 40 tum i midjan och de byxor jag köpte idag har en storlek på 36, så det är inte så dumt om jag får säga det själv. - Hade dem hela kvällen, kändes lite ovant med så mycket mindre byxor efter jag haft säckstora brallor i en månad eller två =). Jackan blev i storlek L mot XXL som jag hade i min vinterjacka. Så det gick mig på lite bättre humör efter den tråkiga vägningen.

Klockan är nästan fyra på morgonen, så jag orkar nog inte skriva någon profil utan går och lägger mig istället.

Inga kommentarer: