21 juni 2006

Bomullströjan måste bytas

Det går inte att träna i bomullströjor längre! De blir så otroligt genomvåta av svett så det är löjligt, den väger nog lätt ett kilo mer när jag avslutar mitt pass och den är iskall för den kyls ner jättefort.

Får gå och hitta någon bra träningströja i något rymd-material från framtiden.

Idag var det vägning, helt ovant att väga sig på en onsdag. Inte alls samma känsla som det brukar vara med uppladdning och så. Kändes som vanlig träning och sen vägning, kändes som jag fuskade. Men jag ställde mig på vågen och den stannade på 94,5Kg. Vilket får kännas som helt godkänt med tanke på att jag fuskat lite med maten och att det är två färre dagar. Jag närmar mig 90-strecket och det känns mycket bra. När jag passerat 90 ska jag äta en kardemummakaka på Wayne's i Norrköping.

I övrigt så var det ett otroligt tungt pass idag för jag var fruktansvärt trött. Men på ren vilja och envishet pressade jag mig genom hela passet. Inklusive ett 40-minuters cykelpass som jag var helt säker på att jag skulle lägga av med vid 30 minuter. Men det gick och jag klarade hela passet. Men jag var verkligen helt slut i hela kroppen när jag duschade sen, men väldigt nöjd att jag klarade det. Det är belöning att duscha då.

Nu blir det väl välbehövlig vila till söndag sen vila till torsdag igen för jag ska ut på en liten resa och jag tror inte jag kommer orka gå och träna på tisdag. Kanske ändras, men om jag hoppar då så är det inte hela världen. Kommer ta med mig mina träningsgrejjer på resan iaf. Så får vi se.

Inga kommentarer: