17 juni 2006

Lördagsträningens dilemma

Glad i hågen skrev jag modigt att jag ska träna på lördag för jag ska ha paus på fredag då det är midsommar. Tvingade mig iväg att träna halvtolv och det var jättejobbigt hela tiden. Gjorde inga direkta stordåd. Men jag tvingade mig genom hela passet med normala vikter.

Lördagar är jag van att bara ligga på soffan och slappa det känner jag nu. Usch så jobbigt det var att träna idag. Men väldigt skönt att ha det gjort måste jag säga. Helt mör i kroppen.

Det var rejält tomt på gymmet idag också, sol och fint som det är ute. Det är väldigt skönt att vara själv på cykeln och bara cykla mina minuter.

Åt lite skräpmat på hemvägen. Det har öppnat ett nytt ställe på stan som saluför kalkonkebab, och helt såld på kebab så var jag tvungen att köpa en rulle. Den var rejält god och jag lyckades spilla kebabsås på mina byxor, väldigt lyckat.

Inga kommentarer: