19 juni 2006

Inget 30-minuterspass idag

Hela eftermiddagen var jag väldigt trött och orkade knappt iväg att träna. Kom dit och det kändes ganska tungt att värma upp. Sen eftersom passet fortskred fick jag energin tillbaka. Mina muskler vann över gravitationen ännu en gång så jag kom till mitt avlutande cykelpass och tänkte att jag skulle öka insatsen lite så jag skrev helt fräckt in 40 minuter istället för 30 och det gick bra. Så nu kör jag 10 + 40 istället, spännande utveckling.

Frukosten för morgondagen blir:

En tallrik Valio yoghurt stund (Nyckelhålsmärkt)
En AXA grind/ex Havre (Nyckelhål + GI-märkt) med en skiva rökt skinka
Fyra matskedar AXA osötad müsli med kanel och frukt.
En kiwi
Eventuellt ett glas tropicana apelsinjuice, smooth style!

Yey! Idag är en bra dag

Inga kommentarer: