29 juni 2006

Efter ännu en paus på kort tid så var jag åter tillbaka på gymmet. Man är alltid lite rädd att kroppen ska på kort tid vant sig vid att ligga och slappa och inte pressas med tunga vikter och långa cykelpass. Men ännu en gång så kom jag dit och det kändes som jag knappt varit borta. Alla maskiner flöt på och jag kände mig precis lika stark som jag borde känt mig i söndag. Men inför söndagsträningen hade jag sovit för lite.

Idag när jag gick från jobbet var jag dock otroligt trött. Men då är det väldigt skönt att veta hur energin kommer skjutas in i kroppen från magiska och hemliga energiförråd såfort jag sätter mig på cykeln. Och det hände idag också, otroligt. Önskar alla fick uppleva det.

Det är dåligt med gymprofiler nu, men det är ingen som direkt är så intressant just nu. Kanske är det för jag inte har tid att vara så uppmärksam när jag tränar så intensivt som jag gör just nu. Jag ska göra mitt bästa att skaka fram en ny profil snart.

Inga kommentarer: