05 juni 2006

Träning efter lättjans helg

Otroligt skönt att röra på sig ordentligt idag. Jag var otroligt trött när jag satt på tåget hem och även när jag satt hemme och trodde inte jag skulle orka träna. Men när jag väl kom dit så var det precis det jag behövde. Det blev en normal träning men jag blev väldigt mycket piggare efteråt, mycket skönt. Får ligga i nu tills fredag när det är vägning. Blev några kakor och så i helgen, men det var goda kakor. Man får helt enkelt unna sig lite när man är i huvudstaden.

Idag läste jag bok när jag cyklade, det var en övning i koordination och jag kunde inte riktigt hålla samma tempo som jag vanligvis har. Men det gick bra, så det ska jag absolut fortsätta med. Passet rann iväg ganska fort när jag läste min bra bok. Hoppas bara min bok-kunniga vän nu har en strid ström av trevliga böcker för mig att läsa.

Boken jag läste idag var slutet på A. Camus - Främlingen och jag gillade den mycket. Men en kvinna som såg den låg på bordet medans jag strechade pekade på den och sa något till sin väninna, dock lyssnade jag på hög musik som vanligt att jag inte hörde vad hon sa. Hoppas det var något snällt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hmm I love the idea behind this website, very unique.
»