03 juni 2006

En pizza i magen

Det är svårt att hitta bra mat i en okänd stad när man är på resande fot. Dessutom när man är ute och ska käka med 20 andra blir det ännu svårare. Vi hamnade på en pizzeria och man kunde välja på köttfärsås och spagetti som jag ätit nästan varje dag i två veckor eller en pizza. Och då valde jag en pizza helt enkelt. Det var helt ok, men man blev lite väl däst av den kände jag. Så det är inte något som jag finner sug efter sådär, det är skönt. Hade druckit för lite under dagen också så under middagen drack jag 1,5 liter vatten dessutom.

Denna lilla minisemester kommer nog inte bli jättenyttig känner jag på mig.

Är det någon som kan tipsa om bra ställen med nyttig, god och billig mat i Stockholm?


3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Peter, ha inte så dåligt samvete för den där pizzan, tänk i stället på att du nu äter annat än bara pizza och var stolt över det. Så som du tränar så bränner din kropp en pizza ganska snabbt, och du kommer hamna i situationer där du kommer "behöva" äta onyttiga saker. Ät då onyttiga saker, det är ingen fara när det händer så sällan. Var stolt över hur duktig du är annars, det är mitt råd i alla fall. En imponerad Linda

frojjn sa...

Tack för de snälla orden, de värmer verkligen!

Anonym sa...

Greets to the webmaster of this wonderful site. Keep working. Thank you.
»