01 juni 2006

Tungt att gå till träningen idag

Började dagen med att råka äta mögligt bröd, väldigto behagligt och det genererade i kräkning. Så dagen började ganska illa, sen var det ganska tråkigt på jobbet. Sen åt jag en enormt och onyttig lunch. Jag blev såklart inte tvingad men jag fick en för stor portion lasagne men den var så god så jag kunde inte sluta äta.

Sen var det så jobbigt att resa mig och gå och träna, det ordnade dock upp sig när jag väl kom dit och det gick hyfsat bra att träna. Jag är dock lite sur över att min utveckling stannat av muskelmässigt. Jag kör mina 12 repetitioner men kan inte göra 13. Väldigt störande, funderar på att höja vikterna vid 12 reps och försöka ligga runt åtta på själva passet. Tänkte diskutera lite med instruktörerna på gymmet om det. Det är väldigt skönt när man känner hur hela set:et är riktigt tungt för musklerna och inte bara sista 3-4 repetitionerna.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Your site is on top of my favourites - Great work I like it.
»

Anonym sa...

I love your website. It has a lot of great pictures and is very informative.
»