25 juni 2006

Luftmadrass leder till dålig sömn

Var och firade midsommar i ett mycket trevligt hus utanför Lidköping. Fick sova på en luftmadrass och jag sover otroligt lätt så jag sov inte jättebra. Så jag var otroligt trött när jag väl kom hem och fick stålsätta mig för att inte gå och lägga mig direkt när jag kom hem.

När jag väl kom till träningen och satt på cykeln så dök energin upp, jag blev otroligt pigg och energisk. Så passet gick oväntat bra. Men sen när jag skulle cykla på slutet så gjorde sig tröttheten påmind så jag nöjde mig med 30 minuter idag och inte min nya 40-minuters-plan. Men 30 är inte så dumt heller.

Otroligt skönt att röra på sig efter att ha suttit i ett mysigt uterum och spelat sällskapspel, snackat skit och ätit god mat i tre dagar.

Glad midsommar

Inga kommentarer: