19 juli 2007

Händelserik kväll

Har verkligen fullspäckade kvällar nuförtiden. Är i princip aldrig hemma. Även ikväll blev det rätt mycket action.

Först åkte jag ända ut till rågsved och promenerade 10 minuter från t-banan till en lägenhetsvisning på en fin 2:a med väldigt modern inredning. Sen åkte jag direkt därifrån till gymmet och tränade. Sen när jag tränat klart hade jag två missade samtal och ett sms från min chef som ville ha mig tillbaka till jobbet för lite pyssel. Så när jag tränat klart så åkte jag taxi till jobbet och fixade sakerna till de som kvällsjobbade.

Träningspasset gick bra sånär som att jag inte hann med någon cykel på slutet idag. Började med 10 minuter cykel, sen 10 minuter löpning. Efter det körde jag ett maskinpass i högt tempo men hoppade över biceps och triceps och gick in i gruppträningsrummet och hoppade hopprep i 10 minuter. Sen körde jag på säck i 15 minuter till. Varvade säck med att köra slag med 3kg hantel för att få upp styrkan i slag och axlar. Idag slog jag omkull en av boxningsäckarna, det var ganska tuff känsla. Tror dock den var lite för lätt. Men det var ändå ballt när den föll i marken. Sen övade jag lite sparkar, men det är så svårt så det var inte roligt länge.

Hopprepet börjar gå ganska bra och jag kan hoppa på lite olika sätt nu, men jag trasslar in mig i repen ganska ofta fortfarande. Dessutom är hopprepen på gymmet jag är på skitdåliga. Men jag tänker som så att om jag kan lära mig hoppa bra med de repen så borde jag kunna hoppa med vadsomhelst sen.

Inga kommentarer: