21 oktober 2007

Kickboxning, Norrköping, Lördag

Åkte ner till Norrköping mellan lördag och söndag för att gå på en kompis födelsedagsfest och passade på att åka ner lite tidigare för att köra ett pass kickboxning.

Hade bokat tågbiljett till 8:00 vilket skulle göra att jag landade i Norrköping lite innan 10. Så jag skulle hinna gå dit där jag skulle sova, packa om lite väskor och sen knalla ner till träningen. Men så hade jag glömt sätta igång klockan efter jag ställt den så klockan 7:55 vaknade jag av mig själv här i Solna. Och insåg att jag inte skulle hinna med mitt 8-tåg. Bara att vika upp laptoppen i sängen och kolla vad det gick mer för tåg. Det blev x2000 som gick 10:20 så jag landade i Norrköping klockan 11:30, så det var bara att gå direkt från tåget till gymmet.

Passet som sådant var riktigt grymt och skojiga kombinationer med en rolig partner. Dock slutade passet lite tråkigt då jag råkade sparka min partner på fingrarna så hon fick jätteont. Jag har inte fått något uppdatering om hur det gick för hennes hand, men jag hoppas det gick bra.

Närmare en och en halv timme långt var passet så jag har endel träningsvärk idag, speciellt i ljumskarna eftersom det var mycket ducka för slag och knän. Så det tog endel, men riktigt kul och intensivt pass.

Saknar verkligen mitt gym i Norrköping.

Inga kommentarer: