16 oktober 2006

Måndagsträning och rodd-rekord

Det är alltid lika spännande att komma till gymmet efter vilolördag och samtidigt måndag. Om det ska vara packat med folk och man stå på kö eller om det blir lugnt. Det var väldigt mycket folk som tränade pass och allt möjligt men det var ganska lugnt i maskinerna.

Det är otroligt skönt att ha en väska på träningsdagar =). Bra inköp!

Jag satte nytt personbästa i roddmaskinen idag med 9minuter och 35sekunder. Det kändes mycket bra. Jag tävlar även med en kompis som dock mms:ade en bild på 9minuter 19sekunder dock fick jag senare höra att han kör på nio och inte tio som jag har i motstånd.

Den nya boken är väldigt lättläst så den kommer inte räcka speciellt länge. Men den är väldigt bra och rekommenderas varmt. Bukowskis Postverket.

Åt grillar lax, ris och sallad ännu en dag till middag. Det är gott, nyttigt men ganska tråkigt.

4 kommentarer:

nina sa...

vad bra, den ska jag också läsa =)

all kärlek till dig. saknar

jess sa...

jag vill också ha lax. när jag var i japan åt jag sashimi. det var grymt gott. som att äta bara det godaste på sushin! Jag har slutat köpa kött. Märk köpa. Inte äta.

Kämpa på medium-mannen!

jess sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
frojjn sa...

Så trevligt med några kommentarer. Tack tack, nu finns det även en bild på laxen och riset.

Comment deleted, undra vad som stod där.