30 oktober 2006

Ännu en premiär

Här duggar nyheterna tätt, denna gång av en mindre angenäm sort dock. För jag kände en liten retning i halsen igår och den var kvar idag på morgonen. Men det var yttest lite så jag chansade och gick till gymmet. Körde uppvärmning, 10 minuter på ellipsmaskin och det gick hyfsat. Så jag tänkte, detta kommer nog gå fint. Kom till maskin nummer två och klarade precis nätt och jämt fyra reps på normal vikt (mot 11 förra passet) och sänkte markant och klarade nätt och jämt två. Kändes som jag hade noll energi i kroppen.

Tänkte att jag kanske var lite omotiverad efter de roliga passen förra veckan så jag gick till en annan maskin som jag normalt brukar tycka är skoj. Skoj var det, men jag orkade absolut ingenting. Helt matt.

Så jag fick avbryta passet och gå hem pga. sjukdom. Första gången, hoppas jag är frisk och 100% till på onsdag för då ska jag köra mitt nya program.

Det är juh dessutom vägning på fredag, phew...

Inga kommentarer: