06 oktober 2006

Tvådelat inlägg - vägning och nummer

Idag var det vägning, extra oro idag med tanke på vågproblemet. Det hade inte kommit fram någon våg men jag fick låna den från damerna och använda den. Vägningen gick bra jag är back on track! 88,1Kg kan jag säga nu så jag har gått ner 8hg sen senaste vägningen. Mer energi för att kämpa vidare och tänka på vad jag äter.

Här kommer lite motionsnummer så nu kan alla som hatar det sluta läsa.

Idag cyklade jag och höll mig på 90-92 rpm under hela 30minuterspasset, inga längdrekord idag. Det trevliga i kråksången är att jag låg på under 150 i härtfrekvens under hela passet. Det känns otroligt bra för jag minns när jag började och dessutom låg på 67-70rpm under 30minuterspassen. Men min puls var ganska ofta över 160 då. Min kondition är väldigt mycket bättre, det känns så sjukt bra!

Inga kommentarer: