02 oktober 2006

Siffermotion och ilska

Dagen till ära tänkte jag pressa mig lite extra och försöka en ny toppnotering på cykeln. Jag pressade mig de sista tio minutrarna och låg närmare 110 rpm än 100, svetten rann och pulsen var hög. Syra i benen och jag var precis slutpumpad när passet var slut. Var väldigt spänd på hur långt jag skulle komma, skulle 22km-gränsen spräckas äntligen. Men så får cykeln spelet och bara loopar mellan ** kontrollera HF ** och ** vila ** sen stängde den av sig. Så jag fick aldrig se hur långt jag kom, så otroligt enerverande! Jag blev helt otroligt förbannad!

Men denna ilska använde jag sen vid situps och armhävningar så jag hade mycket energi till det. Så på det hela taget blev det ett bra pass.

Nu ska jag ge mig iväg på en promenad, känner att jag har lite överskottsenergi!

Inga kommentarer: