12 oktober 2006

Ny väska och ny bok

Passet gick över förväntan eftersom jag var ganska seg och omotiverad hela dagen. Men det släppte när jag var klar med rodden, kände mig pigg och glad. Tungt som attan att komma igång med fler reps igen när man kört 6-7 så länge så tar det evigheter att göra 10-11 som jag kör nu. Men jag känner hur det tar riktigt bra och jag känner på mig jag kommer höja de flesta maskiner under nästa vecka, så förändringen var bra.

Jag sa adjö till Pastor Gregorius och Helga förra passet och började idag på en ny bok. Denna gång är det den första presentboken av de fyra jag fick av Nina när jag fyllde 30. Och boken i fråga är Postverket av Bukoswski, hittils är den MYCKET bra. 30 minuter kändes som ingenting, hoppas den fortsätter i samma tempo. Härlig bok och lättläst.

Den andra nyheten för dagen är att det var premiärdag och premiärpass med nya väskan. Jag var så otroligt trött på att träningsdagar vara tvungen att ha två väskor med mig till och från jobbet. En för datorn och en för träningsgrejjerna. Så jag letade med ljus och lykta efter en väska som hade ett litet fack för datorn och ett stort för t.ex. träningsgrejjer eller övernattningskläder. Och äntligen har jag hittat den. Väskan i fråga är från Haglöfs och heter InCase 15". Det finns även en för 12" och en för 17" beroende på hur stor dator man har.

Inga kommentarer: